Forum Zespół Ehlersa Danlosa Strona Główna Zespół Ehlersa Danlosa
Forum dla osób z Zespołem Ehlersa Danlosa i ich przyjaciół.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
REGULAMIN

 
Odpowiedz do tematu    Forum Zespół Ehlersa Danlosa Strona Główna » Dział obsługi forum Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
REGULAMIN
Autor Wiadomość
Aqua
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: opolskie
Płeć: Kobieta

Post REGULAMIN
KORZYSTANIE Z FORUM
OZNACZA AKCEPTACJĘ TEGO REGULAMINU.
(Jeżeli nie rozumiesz jakiegoś terminu, zapytaj).



I. Na łamach forum kategorycznie zabrania się:

1. Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK.
2. Umieszczania treści wulgarnych.
3. Umieszczania reklam każdego rodzaju.
4. Umieszczania treści pornograficznych, linków prowadzących do tego rodzaju treści,obrazków, itp.
5. Zwracania innym użytkownikom uwagi, nakazując zmiany i powołując się na regulamin;
od tego są moderatorzy i osoby do tego upoważnione.
6. Zakaz umieszczania linków do pirackiego oprogramowania w tym gier, programów, filmów i muzyki itp. (będzie surowo karane).
7. Ustalenia powyższe (punkty 1-7) stosują się do treści werbalnych i niewerbalnych
(słów, obrazków, filmów, nagrań dźwiękowych etc.) i dotyczą:
a) wypowiedzi użytkownika na forum oraz wszelkich pól w profilu pozostawionych do jego dyspozycji (pseudonim, podpis, avatar etc.),
b) podawanych przez użytkownika odnośników do innych stron www lub umożliwiania
połączenia za pomocą jakiegokolwiek innego protokołu.

II. Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na forum; w tym celu należy:

1. Przestrzegać netykiety.
2. Nowe wątki należy zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, zapytaj o to członka grupy Mod Team.
3. Wątki tytułować nalezy konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Pomocy!", "Co się dzieje?", "Pilne!" etc. Pamiętaj, że nadając topikowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.
4. Unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW).
5. Powstrzymywać się od zamieszczania postów nic nie wnoszących do dyskusji, np. o treści "lol", "zgadzam się w pełni z przedmówcą", oraz postów będących wyłącznie
powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika forum.

III. Ograniczenia.

1. Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez administratorów, moderatorów lub osoby do tego uprawnione.
2. Avatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika również mogą być modyfikowane, a niekiedy blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści.
3. Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/moderatorów za ciężkie mogą zaowocować tym samym bez uprzedniego upomnienia.
a) Zablokowanie dostępu do forum (zwane banem) może mieć charakter:
- czasowy określony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas określony przez moderatora w momencie zablokowania. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane.
- czasowy nieokreślony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany.
- permanentny - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy forum.
b) Niezależnie od czasu trwania bana, a stosownie do przewinień użytkownika i możliwości technicznych, konto może być zablokowane:
- imiennie - użytkownik nie będzie mógł zalogować się ze swoim nickiem, ale będzie mógł przeglądać forum lub założyć nowe konto.
- poprzez IP komputera (a w skrajnych wypadkach całej podsieci) - użytkownik w ogóle nie będzie mógł się połączyć z forum z danego IP.
c) Stosownie do charakteru bana i przewinienia użytkownika:
- zbanowany (na czas nieokreślony) będzie mógł założyć nowe konto i nie będzie szykanowany, jeżeli wykaże poprawę.
- każde jego nowe konto będzie natychmiast usuwane w przypadku stwierdzenia, że właściciel jest osobą niepożądaną.

IV. Dodatkowe postanowienia.

1. Temat, w którym dany użytkownik dowiedział się tego, czego chciał, bądź dyskusja odbiegała od początkowego tematu, może zostać zamknięty.
2. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail(at)adres.pl, podawanie nr telefonu itp." załatwia się prywatnymi wiadomościami. Posty tego typu będą usuwane a ich autorzy karani.
3. Administrator/Moderator ma prawo dodać swój komentarz do postu na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego)
4.Prosimy o wyrażanie w postach własnych opinii i unikanie zamieszczania zbyt dużej ilości fragmentów tekstów cudzego autorstwa
5. Konta użytkowników nieaktywnych (zero postów), po 3 miesiącach będą usuwane.

[b]Rejestrując się na forum, akceptujesz powyższy regulamin
i zobowiązujesz się do jego przestrzegania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aqua dnia Nie 12:33, 15 Maj 2011, w całości zmieniany 3 razy
Nie 10:09, 13 Maj 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Zespół Ehlersa Danlosa Strona Główna » Dział obsługi forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin